Başkan Büyükkılıç hastaneye kaldırıldı
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, kontrol amaçlı hastaneye kaldırıldı.
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, kontrol amaçlı hastaneye kaldırıldı.
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç’ın kontrol amaçlı olarak Erciyes Üniversitesi (ERÜ) Tıp Fakültesi Hastanesi’ne kaldırıldığı öğrenildi. Büyükkılıç’ın herhangi bir sağlık sorunu olup olmadığı ise yapılan kontrollerin ardından belli olacak.
İHA
Bakmadan Geçme
Melikgazi Belediyesi'nden 4 mahalleye asfalt atağı
Geleceğin yıldızları Talas'ta yetişecek
Hacılar'ın çehresini değiştirecek ihale tamamlandı
Eğitimde Yılın Enleri Ödülleri sahiplerini buldu
Kayseri'de 1 kişinin öldüğü, 2 kişinin de yaralandığı bıçaklı kavganın görüntüleri ortaya çıktı
Kontrolden çıkan forklift yan yattı: 1 yaralı